يکشنبه ۴ آذر
کعبه شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴ شماره ثبت ۱۱۱۳۳۸
بازدید : ۲۰۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
به جان پر از محبت و به جرم می کشم غمت
که این تن خالی و این روح گرو توست
به کعبه می روم مگر که گرد روی تو بینم
به باد می دهم سرم اگر که عطرو بوی توست
طواف می کنم گمان که کعبه چرخ می خورد
حرم می زند دور دل که جای پای توست
صفا و مروه دراین شوق که فرش پای تو باشند
گذار که سنگ ببوسم ازآن که در وصال توست
گمان من به توازبس به این آن که دویدست
ببین که چشمه زمزمم دوان دوان به جوی توست
من از پیاله ی خالی هزار شکوه شنیدم
بریز که مستی این دل فقط فقط به دست توست
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم شاعر جوان در پناه خدا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است