جمعه ۲۵ آبان
زندگی شعری از مرتضی براتی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۰۶۱۹
بازدید : ۱۲۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب مرتضی براتی
|
سوز زمستان تا همیشه در رگان ماست
در تير هم سرمای دی در استخوان ماست
ما عاشق یک لا قبا در عشق ناکامیم
چون خسرو و ابنالسلامی همزمان ماست
بیغش اگر چه از تَل آتش گذشتیم
اما شر سودابه باز در خاندان ماست
سهرابوار هر چند با رستم به مهریم
او با فریب و خنجرش در قصد جان ماست
این زندگی یک داستان بی سر و ته بود
بنمایه مرگ سیه در داستان ماست
لبهایمان در خنده طرح مضحکی دارد
چون زخمهای بیشماری در دهان ماست
در واقع از تردید سرشار و پر از هیچیم
در ظاهر انبوه معانی بر زبان ماست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود