اسارت
ای سرزمین کربلا زینب اسیری می رود
از کوفه تا شام بلا زینب اسیری می رود
گلزار آل مصطفی پرپر به دشت نینوا
از آسمان آمد صدا زینب اسیری می رود
ای کوفیان بی حیا حرمت شکستید از جفا
رحمی فلک بهر خدا زینب اسیری می رود
قامت شکست از خواهر شاهنشه مهر و وفا
از ظلم بی حد شما زینب اسیری می رود
در سوگ عباس جوان اشک از بصر هردم روان
گردیده از طفلان جدا زینب اسیری می رود
ای کوفیان بی وفا ای قوم عصیان و دغا
اکبر شده آخر فدا زینب اسیری می رود
قرآن به روی نیزه ها با حمد و توحید و ثنا
از حنجری آمد نوا زینب اسیری می رود
آتش به گرد خیمه ها بنگر فلک باشد رضا
ای سرور گلگون قبا زینب اسیری می رود
آه ای غریب کربلا راست چرا از تن جدا
زهرا بیا در نینوا زینب اسیری می رود
ای شاه مظلومان بیا آمد نوای العزا
از هر غریب و آشنا زینب اسیری می رود
ای پادشاه عالمین جانم به قربانت حسین
ای خامس آل عبا زینب اسیری می رود
...
صلی الله علیک یا مظلوم یا اباعبدالله(ع)
...
مهدی بدری(دلسوز)