يکشنبه ۲۷ آبان
هلال ماه ابروی تو... شعری از لیلا دهقانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۱۰۹۶۷۰
بازدید : ۲۹۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب لیلا دهقانی
|
نقاب از رخ برافکندی و ممکن شد محال امشب/
که می تابد هلالی روی در رویِ هلال امشب/
نمی دانم کدامین ماه رویت شد که عید آمد؟/
هلالِ ماه ابروی تو یا ماهِ شوال امشب/
مرا اطعام کن از شیره ی خرمای لبهایت/
که این فطریه همچون شیر، بر کامم حلال امشب/
خبر دادند مارا،گوئیا قصد نظر داری؟/
بر این رسواترین دلداده ی آشفته حال امشب/
گذر کن سوی من ای یار و بی پیمانه مستم کن/
از آن لعلِ لبِ میگون و حُسنِ بی مثال امشب/
چه بسیارند مشتاقانِ درگاهت و من را بس/
که دارم با حضورت خاطری خوش در خیال امشب
لیلا دهقانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود