يکشنبه ۲۷ آبان
سرد است شعری از لیلا دهقانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۱۰۴۰۱۹
بازدید : ۲۹۶ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب لیلا دهقانی
|
سرد است، کمی شَرر برایم…
زآن پیکرِ غرقِ تب بیاور
بهرِ منِ روزه دارِ کویت…
از قندِ لبت رطب بیاور
من را که خُمارِ جامِ وصلم…
یک مستیِ روز و شب بیاور
زَانگورِ لبانِ باده ریزت…
پیمانه ی لب به لب بیاور
خط زن، به صیامِ ماه و سالم
هر ماهِ مرا، رجب بیاور
اسبابِ گناهِ من بِمان و…
بر معصیتم، سبب بیاور
لیلا دهقانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاعره بانوی ارجمند سپاسگزارم | |
|
درود برشما شاعر ارجمند سپاس | |
|
درود بر شما شاعر بزرگوار سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
سلام و درود شاعر ارجمند سپاس | |
|
سلام و درود شاعر بزرگوار سپاسگزارم | |
|
درود برشما شاعر ارجمند سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل قشنگی است مرحبا