يکشنبه ۲۷ آبان
سومنات درد شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر حریم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۳۹ شماره ثبت ۱۰۹۶۳۹
بازدید : ۲۶۷ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
< سومنات درد >
شدم !
چون اسب عصاری
سرم دردامن شیوا
نگاهم دیده ی شهلا!
رصد زد بر صنم بانو
همان خونریز ویرانگر
برای کشتن و غارت
تن ام منات
خدای سوم، هندوها
به چشم بندم
نگاه کیست
مرا
مرگم
هراسی نیست
....
به دستم
شمع دارد
سایه ای
چون مرد نابینا
که در راه می رود با برف
جدا
از روشن دنیا
...
ترا
با طعم باد
می خواهم ت
در سوگنای مستی خنجر
که سلطانی کند
محمود را
در سومنات درد
مرا
شاید ایازعشق
سکوتم
خونبهای شاعری خسته
که می ریزد
عبارت های حسرت
اززبان لامکان
در دفترم امشب
...
بگیرید
بار و بندیل ام
به زنجیربند کنید دستان و پاهایم
به خشم تازیانه
ببر آرام بر دارم
بزن تیری
نه بر قلبم
که می خواهد
در رحیل صبحگاهانش
میان سینه ی سلطان خون باشد .
صحبت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد