سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۹ خرداد

        نظریه پوچ

        شعری از

        میلاد غریبی زاده

        از دفتر تاریخ آینده نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۱۰۹۴۷۷
          بازدید : ۲۱۶   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

        میگویند هرچه شهر بزرگتر 
        انسان متمدن تر ، با فرهنگ تر
        اما من رد می کنم این نظریه پوچ را
        چون که هم تجربه سکون داشتم 
        هم تجربه کوچ را
        هم در سمیرم،هم در تهران ،هم استانبول
        تجربه کردم و زندگی کردم و ساختم خاطرات ها
        لباس معمولی ام را می پوشیدم 
        و می دیدم لبخند دختر ایل را
        می دیدم رفاقت دوست های همچو برادر را
        نان و کشکی میخوردم و می دانستم غنیمت نعمت را
        آبی از چشمه می خوردم و شکر می کردم ایزد را
        اما کنون می پوشم لباس های شیک و مجلسی را
        میزنم عطرهای فرانسوی را
        می بینیم خنده دخترهای فرنگی را
        اما در تلاطم دود و متروبوس ها
        و در شلوغی جمعیت و ترافیک ها
        ندیدم خنده ای واقعی از کسی
        نمیشود اعتماد کرد به دوست یا برادری
        بجای ستاره و ابر
        دود و هواپیما در آسمان است
        عشق ها پولی و شیطان مدام همراهمان است
        دلگیرم و نه راه پس دارم و نه راه پیش
        نه تاب ماندن و نه جایی برای آرامش خویش
        من این کلانشهرها را دوست ندارم 
        و پشیمانم از کرده خویش
        هیچوقت پل های پشت سر را خراب نکنید
        و تصمیم بگیرید با تجربه خویش
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۴۲
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و بجاست خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۸
        سلام
        قلمتون سبز
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0