روی بیلبورد تبلیغاتی نوشته بود
تجربه ی خوشایند اول
بیاد ماندنیست
یاد عشق اول افتادم
که همه میگفتند بهترین است
توهم زا و خیال انگیز،
اما ، من،این گونه حسش نکردم
بین ما یک رویای کاذب بهم رسیدن بود و شاید هم نبود !
شمعی که تا روشن شد
باد(سرنوشت) خاموشش کرد
حاصلش اولین شکستن قلب بود
از لحاظ تئوری مقدس
اما در عمل.......
اولین نامه های مچاله سر کلاس،
یا روشن کردن رایانه و چت های مجازی با آن شوق بی پایان
هنوز در خاطرم هست
اما
تنها ملاقات ما
بعد از این همه ایام
سلامی با تکان سر و سرد
در ایستگاه مترو یا نیمکت کناری در پارک بود !
عشقهای دیگری هنوز با من هستند و درون من ،
عمیق نفس میکشند.
اما این عشق همچو مومیایی در زیر آوار قلبم سرد و بی جان دفن شده !
اما هنوز ، در من جاری است،
ومی تواند کاری را انجام دهد که هیچ عشقی و هیچ فردی نتواند جایش را پر کند
فراموش نشده،
نه حتی در خواب !
نه در رویای پس از شنیدن موسیقی!
که میتواند مرا به رسیدن،
حتی در زندگی بعدی
امیدوار کند...!
بسیار زیبا و جالب بود