پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر میلاد غریبی زاده
آخرین اشعار ناب میلاد غریبی زاده
|
شاعر گمنام نیجریه ای
چه زیبا گفت :
مردگان را،
صدا میزنیم-
جوابمان را میدهند.
زندگان را
صدا میزنیم-
پاسخی شنیده نمیشود.
روی برگهای خشک
که قدم میزنیم
صدا میکنند
برگهای سبز
صدایی ندارند...
آری من هم درکم این است
گویی زمانه کلا برعکس است
عاشقان بهم نمی رسند
لایقان به جایی نخواهند رسید
پرهیزکاران فقیرند
اسراف کاران و بی دینان غنی
معلمان مجبورا چند شغله اند
بیسوادان پیمانکار و سبیل های روغنی
آری زمانه کلا بر عکس است
ولی در فکرش نمی روم
چون چیزی نصیبم نمیشود
بجز غصه،! و مردنی....
یاد حرف شمس بزرگ افتادم
که گفت این دنیا دار مکافات است
باشد که جهان جاوید باشد جای عدل و دیدنی
|
نقدها و نظرات
|
نظر لطف شماست...متشکرم استاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اینکه توی این دنیا هر چقدر هم بدرخشیم.. در نهایت ماندگار نیستیم..
اما همینکه پا به اون دنیا بذاریم.. جاودانه میشیم..
و بنظرم چیزی در این دنیا برعکس نیست..فقط کمی دچار قساوت قلب شدیم..
درود بر شما