دونیاده ازل خلقتیمیز دوزدی یالاندی؟ (راست و دروغ )
حوا ادامین بورون آچیب سوزدی یاراندی (جاری و خلق شدن)
انسالخ ادام اولماغیمیز دُوزدی یوباندی (صبر و دیر کردن )
گوجسوز بوغازین گوجلی نددن عوزدی یارالدی؟
انسالغیمیز بیلممیشیخ دوزدی یالاندی؟
الله یاردان انسانا باخمیش دیله گلدی
مینلر رسول الله طرفیندن دیله گلدی
موسی بوغا فرعون قوشونیلان نیله گلدی
فرعونلا اولان آتلی قوشون عولدی قوتاردی
انسانلغیمیز بیلممیشیخ دوزدی یالاندی
باشلاندی یازیش سوزلری بیلمخ کتاب اولدی
شاهلاردان اولان عبرتی مینلر خطاب اولدی
قارون تکیلر دونیادا ادسیز باتا بولدی
دونیا واری بیر شورجا اولان دوزدی یالاندی (نمک لیسیدن)
اسانلغیمیز بیلممیشیخ دوزدی یالاندی
قانوندی یازیر دولتمیمیز خلقه زور اولسون
ایدین اچیلان گوزدی چیخان بلکه کوراولسون
بالخ تکی میلت چابالیر فتنه تور اولسون
هر یرده دانش اولسا اخور دوزدی قرآندی
انسالغیمیز بیلممیشیخ دوزدی یالاندی
هاردان بوعدالت گورولوب هاردا یازیلدی
ایپلر بوعدالت بویونا هاردا ساریلدی
کسدیر نفسین عولدور او آز جاندا قالیردی
اولسون بو عدالت دیرلر سوزدی گوماندی
انسانلغمیز بیلممیشیخ دوزدی یالاندی ؟
«روح اله سلیمی»