جمعه ۲ آذر
من سر سپرده ام به امواج موی تو شعری از علی تفکری (صابر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۱۰۷۹۶۳
بازدید : ۳۶۳ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر علی تفکری (صابر)
آخرین اشعار ناب علی تفکری (صابر)
|
باید برایت آیه ی محکم بیاورم
وقتش رسیده شعر مجسم بیاورم
از میوههای باغ بهشتی به دست خود
سیبی برای وارث آدم بیاورم
با من قدم بزن که برای قرارمان
باران عاشقانه ی نم نم بیاورم*
از شانهام برای سرت تا مجال هست،
یک تکیهگاه ساده فراهم بیاورم
شاید برای گفتن بعضی نیازها
در یک کنایه جملهٔ مبهم بیاورم
از تلخِ روزگار چشیدم ولی هنوز
لب تر کنی شما، رطب از بم بیاورم
من سرسپردهام به امواج موی تو
میترسم عاقبت که نفس کم بیاورم
*این مصراع از بانو فریبا عباسی است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل زیباییست
👏👏👏🌺🌺