به نام نامی دوست....
میلاد باسعادت مولود کعبه، مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام و روز مرد و پدر را حضور یکایک شما بزرگواران خصوصا برادران محترم اهل قلم تبریک و تهنیت عرض میکنم.
تقدیم به روح بزرگ پدرمهربانم و همه پدران آسمانی؛
( بمناسبت اولین سالگرد آسمانی شدن پدر عزیزم)
یک سال شد ندارمت ای غائب از نظر
شد سالها نبودنت ای مهربان پدر
چون ابرها گریست دو چشمم ز دوری ات
جانم فدای آنهمه مهر و صبوری ات
با آنکه روزگار به قلبت نشانه رفت
آلام و غصه ها به تو در این زمانه رفت
چون کوه ماندی و گذر عمر دیده ای
آوای غمگنانه ی دوران شنیده ای
رنج زمانه کرد تو را پیر و خسته دل
جور جهان کشیدی و گشتی شکسته دل
بی تو کجاست ناز و اداهای دخترت
شد نازها نهان چو پدر نیست در برت
روز پدر خیال تو را بوسه می زنم
در کوچه باغ خاطره ها پرسه می زنم
رفتی و تنگ شد دل " زینت " برای تو
قربان آن محبت و مهر و وفای تو
روح پدر نازنینم و همه پدران آسمانی شاد و یادشان گرامی
زیبا بود و پر احساس🌺🌺
روحشان شاد 🙏🙏🙏