چهارشنبه ۲۳ آبان
|
دفاتر شعر زینت جلالی نژاد ( زینا)
آخرین اشعار ناب زینت جلالی نژاد ( زینا)
|
درود و عرض ادب خدمت فرهیختگان و صاحب قلمان گرامی و یاران همراه و همدل همیشگی؛
غزلی بداهه به قلم این حقیر نشست و پیشکش حضورتان شد. امید که قصور و کوتاهی قلم را به بزرگواری و طبع بلند و قلم سبزتان ببخشید.
لحظه های عمرتان زیبا و خاطره انگیز☘
دل من شبی سیاه است و تو همچو قرص ماهی
بدرخش و روشنش کن ، که برون شود سیاهی
تن و جان و قلب و روحم همه در تملک تو
به جهان ندیده ام خوبتر از تو پادشاهی
تو به یک اشارت و ما به دل و به سر دویدن
بجز این تمام عمرم همه ذلت و تباهی
نه جمال و مال و هستی ، نه قنوت و حق پرستی
طلبم نیاز و مستی، برسان به دادخواهی
بده حاجتم مسلمان بخدا قسم که بردی
دل و دین و عقل ما را چه بخواهی و نخواهی
شده ام گدای کویت ، در خانه ات نشستم
شب و روز در بکوبم ، که جز این نمانده راهی
به قلم زینت جلالی نژاد
آبان ۱۴۰۲
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قافیه بیت 4و5؟