شعری تورکی تقدیم نگاه و خیالتان
دوشوبدی غم خیالیمَه نیگاریم هیجریدن گورَم
دوتوبدی قلبی یاسمه نن ماتم عشقیدن گورَم
چِکیر نَه وار نظاریمه ندندی جانیم ای فلک
نه ظولمدور بیران منه وریر فراقیدن أولم
سوُزور گوزمده قان منیم یاناقه یاره قلبیدن
گورَن گولور بوحالیمه جنون و عشقدن سولَم
گل ای فلک وصالیمه دایان چاتیم قراریمه
قریلمیش هر نه آن منیم اولان بوحالیدن دونم
نه ایللَریم یتیرباشا نه گوننریم نه آی منه
منیم کی لحظه لحظه دور یانان عذابیدن سونم
نیگارم أَل خیالیمه یتیر دومان باسیر شِهه
یاغان یاغیش دییر توکور جانمدی قلبیدن أولم
بیلِیدین عشقیدن منیم باتار یرینده گوننریم
سالیدیم عودیالانچیلیخ جانین بوآهیدن هورَم
بو یولارا دونوب گوزون نه اولسا باخسا بیر گولوم
یازین یاریمدا یاپراخیم سولوب خزانیدن گورم
قضایه دونمیین منیم خیالیم ای ندندی گور
دانیشما عشقیدن بوجور مین عوزلی عشقدن گورم
بیزیم باهاردا قیش گلیب تالان سالیب هرانیمه
پاییزدا عوزدوتوب یاییم سولوب سازاقیدن أولم
بوسوگی نیسگلین منیم یازاندی کیم قولاخدادی
گوزونده گوللَنر قیزیل اشیتسَه درد ندن گورم
منیم بو وصفی حالیمی اولایدی بیر دیین سنه
یانان من بوگونلریم منیم شیرین گلیب گدن أولم
شعر «روح اله»