يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر الناز حاجیان (مهربانی)
آخرین اشعار ناب الناز حاجیان (مهربانی)
|
من در نوشتن هنرهایِ زیادی را زنده میکنم
کودکانی را با تولد آشنامیکنم
مادری را به آغوش فرزندش گره کورمیزنم
عشقی نافرجام را به زندگی برمیگردانم
بی آبرویی را در چشم های بدخواهان پنهان میکنم
دختران را در آغوشِ خود اسیرمیکنم
زمین را با قلبِ طبیعت آشتی میدهم
زندگی را با سرنوشت آشنامیکنم
و قلبها را با آیتِ خوشِ عشق پیوند میزنم...
|
|
نقدها و نظرات
|
دنیایی سپاس بزرگوار درودبرشماکه قوت می بخشید برقلمم بانقدِ دلنشین تان | |
|
سپاس از دیده ناب شمابزرگوار آنچه در نوشته هایم میخوانیدتمامش لبریزِ حقیقتِ درونم است... | |
|
سپاس زیبارویِ هستی | |
|
دنیایی سپاس بزرگوار | |
|
دنیایی سپاس بزرگوار | |
|
دنیایی سپاس ازحضورِپرمهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی عالی سرودی بود
درودبر شما شاعر بزرگوار