نمی دانم کجا هستم در این شیدایی و مستی
اگر بینا و پیدایی به این دستم بده دستی
فقط شادی ، فقط ثروت ، فقط عشقی طلب دارم
نمی خواهم جدا باشم ز ذوق و شوق و سرمستی
تمام عشق من این است: دلی شاد و لبی خندان
رهاوردی نثارتان با یک لبخند و تردستی
با یک فنجان حرف خوب دلی را تو بدست آور
که راهی هست از دل ها به الله همین هستی
بدان در دفتر هستی نباشد هیچکس بدنام
اگر دانی همین نکته ز احساس بدت رستی
" ژکا گرجاسی "
🥳 پیک شادی¹ 🥳
سلام خدمت همه عزیزان شعرناب
بنده یه استادی داشتم که روش خیلی جالبی برای تدریس داشت
یکی از اصول کلاس لبخند بود یعنی هرکس لبخند رو لبش نبود اجازه
نداشت سر کلاس بشینه.
اعتقادش این بود که بچه ها با شادی و لبخند بهتر درس و یاد میگیرن
که بعد ها خود منم به این باور رسیدم.
اول هر کلاس با یه حالت تهدید و نفرین می گفت:
هرکی نخنده انشالله کچل بشه😂😂😂
نقطه مقابل این استاد نازنین ، استاد نازنین دیگه ای بود که اعتقاد داشت :
اگه تو زندگی جدی نباشید به جایی نمی رسید
خلاصه ما خیلی گیج بودیم بخندیم یا ببندیم😂
یه روز استاد جدی ما سر کلاس اومد و دید نیش همه تا بناگوش بازه
خلاصه شروع کرد به موعظه و...
روز بعدش این دو استاد بزرگوار با هم رو به رو شدن
استاد جدی گفت: آقای فلان چرا همیشه شما می خندید خبر دارید
دلار شده فلان قیمت ،گوشت شده بهمان قیمت
استاد شاد خیلی با طمانینه و آرامش گفت: من یه رازی می دونم
که هر کسی اون و بدونه می خنده
جمله ای گفت که هنوزم که هنوزه تو گوشمه و یکی از ارکان زندگی ژکا شده
گفت: خدا خیلی ما رو دوست و حواسش به ما هست
این جمله شاید خیلی ساده باشه و در زمان درست و در مکان درست به گوش من رسید
و زندگی من و متحول کرد.
فکر کنم روزی که این خط خطی ها منتشر بشه روز مادر باشه
روز مادر و به همه بانوان هنرمند این سایت تبریک میگم.
فقط با عمق جان بخندیم و بدونیم خدا خیلی ما رو دوست داره
شااااد باشید.
سپاس بی کران از شعرناب ودوست دارانش
که لطفی بر ژکا دارند با این ابیات بیمارش
1.پیک شادی ایده ای بود که به ذهنم اومد تا از خاطرات و اتفاقات جالب و بامزه ای که برام میوفته باهاتون صحبت کنم
بنابراین این بخش از این به بعد به دلنوشته های من اضافه میشه
پیک شادی ادبی و رسمی نیست بلکه صرفا یه گپ و گفت صمیمی و محاوره ای من با شماست تا از شادی ها و خاطرات خوب
بیشتر با هم صحبت کنیم.
میلاد با سعادت جده سادات
ام ایبها
حضرت فاطمه زهرا
بر شما مبارک باد