به نام صاحب زیبایی ها
(بر اساس حروف الفبا)
🌺🌺🌺
آغاز شده فصل دل و مست شدن
از نیست به تو رسیدن و هست شدن
آغاز شده فصل گل و شاعر ها
با شعر و غزل خواندن دل مست شدن
آرمین پرهیزکار
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
نوروز رسید و بر چمن ها
بشکفت بنفشه و سمن ها
حسن حبیبی ( مُصِر )
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
من مسافری هستم که در ایستگاه زمستان یخ زده
بهار که آید به نسيان خواهم سپرد درخت خشکیده را
گل های نشکفته را و حتی برف های نیامده را
که انتظارش را کشیدم
من نمی خواهم بهار هیچ خاطره ای از دستان زمستان
را به خاطرش بیاورد
من فصلی نو می خواهم
حنانه الاداغلو
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
دل بتکان وعده ی عید آمده
عشق برای تو پدید آمده
هرکه نداند خبرش می دهم
مژده بده سال جدید آمده
رضا سعادت نژاد
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
تو ترانه ای عزیزم بین هجمه های باران
بنوازی ساز شادی با گذر ز هر خيابان
تو خودت بهار عشقی که گذر کنی ز قلبم
و طلوع کنی ، بباری غزلی بر این بیابان
ژکا گرجاسی
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
خوندم یه چندتایی و گفتم فال خوبش کو؟
عیده اومده ، این دوست من پس حال خوبش کو؟
با اخم و بغض و دلخوری آروم کنارم گفت
اومد که اومد ، واسه من پس سال خوبش کو؟
شیما جریده ( شین بانو )
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
می خواستم راه شوم راه تو بی راهم کرد
در مسیر ره تو میکده گمراهم کرد
خواستم دور بمانم ز گم و گمراهی
باده ی عشق زد و با خود همراهم کرد
عرشیا خوشرو
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
عید یعنی طرب چهره رعنای درخت
صوت زیبای هَزاران امید
باشد اقبال به بخت
عید یعنی نفس تازه خاک
گره سبزه عشق ، آسمانی دل پاک
و خداحافظی سردی و برف
و سلامی دیگر از بهاران امید
باشد امسال تو را هرچه زیبا و شگرف
محمد نعمتی
سال نو خیلی مبارکتون باشه
امیدوارم بهترین های روزگار برای شما خوبان
در سال یک هزار چهارصد و یک رقم بخوره
با تشکر از دوستان هنرمندم که اشعار زیباشون و برای
بنده ارسال کردن
به امید همکاری مجدد با تک تکتون🌺
# آرمین _ پرهیزکار ، # حسن _ حبیبی ، # حنانه _ الاداغلو ، # رضا _ سعادت _ نژاد ، # ژکا _ گرجاسی ، # شیما _ جریده ، # عرشیا _ خوشرو ، # محمد _ نعمتی
بسیار عالی، آقا عرشیا هم که شرکت کردند .
و شعری فرستادند .
اشعار همه دوستان زیبا بود .
سال خوب و خوشی را برای شما ، همگی آرزو دارم .