جمعه ۲ آذر
جهنم شعری از رحیم نبی
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۱۰۶۴۷۶
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۴
|
|
آمد و دنیای من آباد کرد
رفت و بی او شد جهانم بی الف
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تک بیت زیبا بود