جمعه ۲ آذر
بهار سرخ شعری از علیرضا حسنعلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۱۰۶۳۸۹
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب علیرضا حسنعلی
|
به دست عشق تو افتاده است مملکت دل
اگر که مست وخرابم به لطف دولتی توست
خراب چشم تو بودم که اسرار دریدم
اگر چه سر دهم از کف که قربان شده ی توست
بنای هر دوجهانم به خشت عشق تو برجاست
دوام این دو امارت به شرط آمدن توست
به ایام جدایی حکایت تو بگفتم
زمان ازگذرافتاد و مضطر شده ی توست
به مست عشق تو جان ها به عقد خاک درآیند
گمان که چرخش گیتی به خمر لعل لب توست
بهار سرخ به تحویل قدم های تو افتد
بیا که خون به رگ ها به نذر خال لب توست
یا اباصالح المهدی
|
نقدها و نظرات
|
سلام متشکرم از نقدتون سعی کردم که قافیه ها وعروض هماهنگ باشند در چهارچوب قطعه متاسفم که در خور نبود پوزش | |
|
سلام درود برشما استاد ادیب بله انشالله به امید همان روز | |
|
متشکرم استاد گرانقدر | |
|
ممنون از حضور پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است
در وصف انتظار
جسارتا برغی شعر شدن
به عروض و قافیه .... نیازدارد