جمعه ۲ آذر
بازهم بوی دود(2) شعری از علی گودرزی(هائم)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۱۰۵۶۹۹
بازدید : ۱۸۱ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی گودرزی(هائم)
آخرین اشعار ناب علی گودرزی(هائم)
|
بازهم بوی دود، بازهم بوی عود
باز صدای سیلی و دیوار می آید به گوش
ضربه ی پایی به در، مادری در پشت در
وای من ای وای من اینجا چه شد بعد از پدر
مادری مجروح شده، سقط کرده محسنش
مردم این شهر چه کردید با رسول و دخترش
دختری که کوثر و خیر کثیر است گشته مظروب
آنچنان تنها شده که بسته اند دست علی مظلوم
بین که حقد یاغیان او را چه کرد در کوچه ها
چون که هربار رد شوی، بین غربتش در کوچه ها
وای من اینجا حسن بود و فلانی ضربه زد
وای من بر صورت زهرای اطهر ضربه زد
صورت مادر به دیوار خورد و گوشواره برفت
گوئیا کل وجود پسرش بر باد رفت
لال بود "هائم" دهانت اینچنین فاش مگو
سر این خانه بباید زار زد بعد گفت و گو
#هائم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام، سوال اول اینکه:نیاز نیست پیوند خاصی باشه چون گودرزی از لقب های پرشمار محسوب میشود. اما سوال دوم را خیلی مسامحتا عرض کنم خدمتتون "حرامی ضربه زد" به معنای "ضربه ی حرامی زد" در نظر بگیرید. موفق و موید باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
ایام تسلیت
یا زهرا(س)