جمعه ۲ آذر
دار تکاثر شعری از علی گودرزی(هائم)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۱۰۵۶۷۳
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی گودرزی(هائم)
آخرین اشعار ناب علی گودرزی(هائم)
|
دنیا بود دار تکاثر تو نباش غافل از آن
وین جهان پر باشد از الهاء شیطان ها به جان
پس بسی ما ها بکردیم بر تکاثر افتخار
آنقدر حتی که کردیم افتخار بر مردگان
زین سبب تا تو نبینی روی قبر با روح خویش
بس بعید است که غیبش بشود بر تو عیان
پس دمی علم یقینت را بجوی آگه شوی
آن زمان خواهی بدید در پس الهاء آن
شعله های آن جحیم هردمی بالا رود
وانگهی با این یقین پیدا شود بر تو نهان
"هائم" برو دنبال علم گر تو نرفتی در پی اش
بعد ها پرسان شوند از تو پی نعمت، هان
#هائم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید