افتخار مام ایران از رضاست
وین صعود بام ایمان از رضاست
آستانش کوه طور ما شده است
جمله موسی، پور عمران از رضاست
با جنابش درد دل ها در میان
ثبت سینه متن قرآن از رضاست
آبروی شیعیان است در جهان
محرم دل راز پنهان از رضاست
جمله آهو در مقامش رام راه
درک یزدان همچو حیوان از رضاست
در خمیر و آب و نانم مایه شد
میزبان و درک میهمان از رضاست
قصد غربت عزم میقات کرده ام
دعوتم باز از خراسان از رضاست
با طهارت پا به راهش مینهم
سر خوش از راه تا به پایان از رضاست
کعبه ی من در ولایت چون نجف
تک برانم اسب و جولان از رضاست
خام راهش پخته گردم در سبیل
بر مقیلان خار آسان از رضاست
چون کبوتر بر حریمش پر زنم
وان الستی عهد و پیمان از رضاست
شمع محفل در طوافش بی قرار
میزبانی در شبستان از رضاست
خضر ما شد در سرای لا مکان
گنج پنهان بر یتیمان از رضاست
یادگار آن جنابم بر جبین
ید بیضا در گریبان از رضاست
طاق ابرو مینماید بر حقیر
وین سرود بزم خوبان از رضاست
در کتابت گوش به امر آن جناب
هم طلوع و وصل و پایان از رضاست
با طلوع قرص خورشید بر زمین
آب و نان و هم نمکدان از رضاست
احمد شاهچراغ، بی بی از قم،شاه ری
جمکران و یار پنهان از رضاست
رامیارم با طهارت گرم نشر
کلک و خامه، وین قلمدان از رضاست
درودبرشماجناب رامیار
زیباودلنشین بود
ماجورباشید
ولادت امام رضا علیه السلام برشما مبارک باد