ای وجود مهره. آشنایی
در سایه سنگئن بی نوایی
سکوت خلوت. پروانه ی مست
نگا ه عاشق. نسرین. در بند
ای خال سیه بر شال ابرو
نسیم لحظه ی پرواز گیسو
سوار عاشق انواج دریا
شفق بر تار دلهای پریشان
در انتظار بوسه ات. هر قلب عاشق
ای گذر بر سینه ها تسلیم. و عاشق
ای عطر سای. محفل آن جمع شیدا
ای شکسته شیشه. دل زآن بها
ای شفای. معلوس. انتظار
در چشمان تو جهانی. بی قرار
با صدای تپش قلوت. می تبت جهان
بیا. که. بهترین. واژه. هستی. به جهان
ای زیبا ترین. اساره. مد هوش
محراب. فرزانه ی. خواموش
دلستان. قلوب فغرا
بلند ترین. آواز بی صدا
به بوی عشق تو مستانه ام. من
به دور شمع تو پروانه ام من
جدا از من نبودی دل. دلداه ی من
که زیبا غنچه ی نسرین. تو ای دردانه ی. من
نگارصبح گاهی. شب نم. گل
که جوشان. عطر صبحی شب نم من
چو صادق مردگان را زندگانی
به عشق زند بود مینای جاوید
به دلها. خانه داشت. آن مرد توحید
شررارش. لیلی بود باور مجنون
به سینه آتشی بود حال منصور
درخت. عیسوی. هر فصل. چراغان
حریمش منظر بوس کریمان
وجودش گوهر گنج. یتیمان
آن جان که هستش. جاودانه
ما جرای عاشقان و آشیانه
ای بهانه از برای زند ماندن بی بهانه
قهرمان. عاشقی بر هرچه دلها
ای قدرت. فرخند. در مهر بی انتها
انگیزه ی دل داده گی
از سایه تو روشن گری جهل را به یقما. می بری
تو دلبری در آرزو در خلوتم ماه پری
بر ماه. زیبایی تو ای. با دست خود مینا گری
معنای عشق هم باغ طوبیی توای
با تو بودن. بر ملا. با آرزو بی گانه ام
هر نسیم. که می وزد بر باغ هم باغ هم خانه توای
سروده ی خوبی بود.
موفق و مؤید باشید.