جمعه ۲ آذر
به اجرام دل بسته ام! شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۱۰۴۹۸۴
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
به اجرام دل بسته ام
امروز با زهره سلفی گرفتم
به دب اکبر تکیه دادم
حواشی زمین
بر نگران بودنم
بی اثر است
کاسه سرم
پراز اجرام اسمانیست
در گردی چشمانم
صدها کهکشان نهفته است
روح بالدارمن
امروز صبحانه را
با مریخی ها صرف کرد
راه کهکشان شیری
زمین را به پرورشگاه سپرده است!
با تشکر
دانیال فریادی
با نقد خویش راهگشا باشیم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر استاد گرامی برعکس شعر جهانی و رشد خواهد کرد وقتی به دهکده جهانی رسیده ایم شعر هم باید به درک جهانی برسد یعنی با کمترین واژه و حرف بیشترین درک بیان را گفت. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود برشما
بسیار زیباست و رویایی بویژه جمله ی پایانی اش
که تفکربرانگیز و معناپرور سروده شده است مرحبا