جمعه ۲ آذر
عشق من! شعری از حسین خاموش
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴ شماره ثبت ۱۰۴۳۲۳
بازدید : ۱۸۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حسین خاموش
|
عشق من، تو بخند تا زمستان من بهار شود
از عشق تو کویر دل، سبز و لاله زار شود
عشق من، این شبهای تار را در کنارمن بمان
تا از حضور تو صبح صادق پدیدار شود
عشق من، مرا در آغوش پر مهر خود بگیر
تا هرچه درد و غم است از من مهار شود
عشق من، خیره شو بر چهره ی خسته ی من
تا از نگاه تو، تن پژمرده ام دُر گوهربار شود
عشق من، مرا در آتش عشق خود بسوزان
تا این دل بسوزد و آماده ی پیکار شود
عشق من، در وادی عشق بامن تا پایان بمان
تا عشق من و تو، شهره ی شهر و بازار شود
|
نقدها و نظرات
|
سلام به صفای آب زلال تقدیم شما باد ممنون از حسن نظر شما و در پناه حق باشید | |
|
با سلام و ادای حرمت جهان سپاس از آرزوی نیک و انسانی شما در پناه حق باشید | |
|
جناب دزفولی را سلام سپاس از حضور سبز شما و همچنان در پناه حق باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلپسند سرودید
شادی هاتان بسیار
غم هاتان اندک
دیارتان افغانستان آباد و دور از جولان ظلم رَوِشان
سلامت باشید و شاد