جمعه ۲ آذر
عشق جانان شعری از مجید حجاری
از دفتر حرفهای عاشقانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۱۰۴۰۵
بازدید : ۸۹۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مجید حجاری
|
بنام خدا
گویید به دل واحساس عاشق گشتیم
ما می نخورده مست احساس گشتیم
هرکس سخنی گفت ازدوران عشق
ما با یک نگاه رویایی بیتاب گشتیم
رفتی و گفتی، سخن از آن احساسم
بنگر که چرا مجنون دوران گشتیم
ما عاشق و شیدای معشوقی بودیم
افسوس که آخر یک مجنون گشتیم
رفتی و سخن،گلایه ها از ما گفتی
بنگرکه چگونه با دل عاشق گشتیم
هرکس نکند،عیب نمایان از یارما
بیهوده است،بی عقل عاشق گشتیم
شاید به نظرهاعشق ما گزافه باشد
قسم، با عشق عمری دیوانه گشتیم
گرمیگذری از دیارم، ساکت باش
ما با دل پرسودایی، شیدا گشتیم
هرگزنخندی به عشق روی جانان
ما با عشقها،عمری گریان گشتیم
هرگزسخن از مرگ عاشقی مگو
ما با عشق یارمان،درمان گشتیم
شاید بزنی تیری برتن وامانده ما
ما با عشق جانان بی جان گشتیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.