پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
بگیر دستم
آویزان کن برو
شاید خورشید به مهر خواند
گهواره بجنبد
سایه تاریکی ز سرم دور
فانوس جادوگران شود کور
لحظه های گمشده با نور شود چور
هرشب با چشم دلت می بینی
با سکوت خواب نرفتم
شدم عاشق نور
قلبت آتش نگرفت
بربالین سرم پیدات نیست
هرشب با خود بگویم
گرسر سامان نبینی ونبینم
شوق پرواز دلم حتمی نیست
این نگاه رهگذران برسینه ام خنجر زد
در دیار غریبان تمام سوز شدم
با قدو قامت توهم سوز شدم
خود ببخشای مرا گر رمقی نیست مرا
باورت باد باران دیدم
با زخم دلت ز جان سیر شدم
هیچکس ازدرد دلِ من خبر دار نبود
منتظر بودم دلم شاد نبود
آسمان گر امشب دلت گریه گرفت
شاهد باش کسی قدر دلم گرفتار نبود
منوچهر فتیان پور (راد)
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب بانوی گرانقدر مریم کاسیانی عزیز بابت حضور و نظر پرمهرتون بسیار ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود