يکشنبه ۲۷ آبان
زخم خورد شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۱۰۳۴۶۶
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
در جنگلی که روبهان فرمانروایند
فرمانروایان کذایی چون خدایند
شیران به جرم دشمنی با قوم کفتار
مردن به زیر پنجه ی سگها روایند
اینجا به ویران خانه ای ماند که اهلش
هر روز و شب در گریه و سوگ و عزایند
جنگل به خود باران ندیده چند سالی ست
خوش قامتان سرو این جنگل کجایند ؟
هر دزدی و غارت شود در جنگل ما
از سهم خرگوشان و آهو می ربایند
افتاده دست ناکسان سرچشمه ی رود
سد کرده راهش ، را درختان در بلایند
وقتی تبر را دسته از جنس درخت است
آنجا نهالان پیر و در فکر عصایند
منظور شاعر رهبر از فرمانروا نیست
فرمانروایانی که در راس قوایند
با سلام و درود خدمت عزیزان این سروده را سه سالی است سرودم و اینک منتشر می کنم
و هیچ نسبتی با زمان حال ندارد
رضا حمیدی راد
زخمی دوران نه چندان دور در حال نقاهت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
مبین مشکلات جامعه
دستمریزاد