جمعه ۲ آذر
دل+آر شعری از حسن رسولی
از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۲:۱۳ شماره ثبت ۱۰۳۴۰۵
بازدید : ۱۵۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسن رسولی
|
دل+آر
ای چنان بر+جسته
ناز و طناز و دل+خواه
ای تنت مرمر، سپید، کاغذ
ناز من، تن+ناز من
یک عالمی از نور
برای من مه+تاب+بیار
ای چک سپید امضای من
کنار من سر+باز
سر+دار بیا...
دل+آر
دل+آر
دل+دار
بی+دار بیا
در این سکوتِ شبِ عیّار
بی آه بیا
دل+خواه بیا
معشوق من دل+آر
خر+وار خروار
دل بی عار بیار
ای دل+آور دل+شاد
دل+شاه
دلِ+آوار بیار...
نسیم خوشِ بی+دار
بی عار بیار...
دل بی+مار بیار
در شفاخانه ما
دلی بی دل+دار بیار
بی+دار بیا
بی دار بیا
دل+آر
دل+دار بیا...
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بیکران بزرگوار ارجمند سر چشمه جان💖💖💖🙏🥀 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود