پنجشنبه ۱۷ آبان
دو دوست شعری از محمد مهیائی مجنون
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۱۶:۴۴ شماره ثبت ۱۰۲۹۳۱
بازدید : ۸۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمد مهیائی مجنون
آخرین اشعار ناب محمد مهیائی مجنون
|
چشم با دست، یارِ دیرینه است
نگرانند، هر دو از هم باز
تا خراشی به دستِ ما برسد
می کُند چشم، بَهرِ یارش ناز
دست هم بیقرارِ چشمان است
سینه را می کُند برایش چاک
تا که اَشکی چِکَد زِ چشمِ تَری
می کُند با محبت او را پاک
کاش ما هم بَسانِ این دو رفیق
در غُم و غصه یارِ هم باشیم
نَشَود آدمی شَوَد تنها
دائماً غمگُسارِ هم باشیم
زندگی میشود بهشت اَر ما
کینه را در تنورِ دل سوزیم
عشق گر در دلی جوانه زَند
همه ی سالِ عُمر، پیروزیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.