سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        ارگ

        شعری از

        علیرضا ناصح

        از دفتر اشعار نو نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۱۰۲۷۱
          بازدید : ۱۰۴۷   |    نظرات : ۲۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا ناصح

        برای زلزله بم در تاریخ پنجم دیماه هشتاد و دو سرودم و اکنون با زلزله آذربایجان باز در ذهنم جان گرفت...

        -----------------------------------------------------

        نسيمی می وزيد

        و می بُرد آخرين امواج سرخ آن غروب سرد را با خود

        و می برد آخرين برگ کتاب خاطرات کودکی را نيز از دستم

        و می برد آه غمناک مرا تا دور با آن برگ

        نسيمی می وزيد

        و می برد آتشی سوزان و عشقی پاک را تا ارگ

        همه رفتند

        می دانم همه رفتند

        می بينم هوا تاريک شد شب شد

        دلم تنگ است می دانم

        دلم تنگ است می خوانم هوا سرد است می خوانم هوا سرد است می خوانم هوا سرد است دلگير است قلبم را چراغی باز روشن

        بين اين

        آوارها آوار

        بين اين

        آهنگ ها آهنگ

        طلوعی بود صبحی بود

        همه پرواز تا فردا

        ندای سبز فصل کوچ در گوشم

        طنينی نرم تر از مِه

        و شوق پر کشيدن باز تا آواز

        غروب سرد غمگين را به پايان می کشاند شب

        شب پرنور پر مهتاب

        دوباره تا ستاره می کنم پرواز من پرواز . . .

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0