جمعه ۲ آذر
غزل خانوم شعری از علیرضا ناصح
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۱۵۱۱۴
بازدید : ۱۲۳۷ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا ناصح
|
غزل خانوم یه گاو داشت
گاوش چقدر بزرگه
غزل خانوم یه سگ داشت
سگش شبیه گرگه
غزل خانوم یه خر داشت
خرش چقدر خرفته
غزل خانوم نشسته
دلش چقدر گرفته
صدای زنجیر و باطوم
از سر نو غزل خانوم
قیافه های نحس و شوم
از سر نو غزل خانوم
غزل خانوم یه باغ داشت
خربزه و گلابی
تو باغچه هاش گل می کاشت
سرخ و سفید و آبی
غزل خانوم شوهر داشت
اسمش چیه؟ به ما چه
حسن کچل کلاچه
روغن کله پاچه
اون که یه گاو داشته کدوم
از سر نو غزل خانوم
که شد شیرش به ما حروم
از سر نو غزل خانوم
غزل خانوم از اون روز
اسمش شده امقزی
سرش کلاه گذاشتن
دور کلاش قرمزی
گاوش و بردن هندستون
از اونجا هم سمت چین
رفت که شکایت کنه
گفتن که پات و ورچین
پلیس اومد کم کن ولوم
از سر نو غزل خانوم
شما چه کاره ای بغل خانوم؟
از سر نو غزل خانوم
اردیبهشتماه 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.