سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تهی شو

        شعری از

        الیاس ( علی کتانی )

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۳:۲۲ شماره ثبت ۱۰۲۶۶
          بازدید : ۸۷۸   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )

        اگه درد و غم و غصه

        بشینن  تو  عمق ِ سینه

        پس از چن سالی عزیزم !

        دیگه از تو چی میمونه !!؟

         

        اگه پنهون بشه دردت

        نگی که  از چی  بیزاری

        پس از چن سالی می بینی

        که تو خواب چقدر بیداری !!

         

        تهی شو از غم و اندوه !

         بریز بیرون از سینه!

        که هر کس درد ِ پنهون و

        از رو پیرهن نمی بینه!!

         

        بریز بیرون افسوس و

        تهی کن سینه از کینه

        که وزن ِ نامردای ها

        بروی سینه سنگینه

         

        سبک کن این دل ِ خسته

        تهی شو از فغان و درد

        که قلب ِ گرم ِعاشق ها

        نشه از بیکسی ها سرد

         

        تهی شو از غم و اندوه !

         بریز بیرون از سینه!

        که هر کس درد ِ پنهون و

        از رو پیرهن نمی بینه!!

         

        سبک شو مثل پروانه

        بشین بر شاخه ی امید

        که هرکس از زمین برخاس

        شده همسایه ی خورشید

         

        به خود تکیه کن ای عاشق!

        غم و اندوه و حاشا کن

        بیا در زمره ی کوه ها

        غرروت را تماشا کن

         

        تهی شو از غم و اندوه !

         بریز بیرون از سینه!

        که هر کس درد ِ پنهون و

        از رو پیرهن نمی بینه!!

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0