پنجشنبه ۱ آذر
رویای ابد شعری از سعید ساعدی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۱۰۲۵۱۰
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب سعید ساعدی
|
دل تنگ و نفس و حال و هوایم
همه شان عطر تو را می طلبند
کاش در تاب و تب این رویا
لحظه ای چند کنارم باشی
تا من خسته دلگیر و پریشان این بار
به هوایت نفسی تازه کنم
فارغ از بود و نبود و همه کس
فارغ از انکه مرا می خواند
فارغ از انچه مرا می نامند
سفر اغاز کنم.
سفری بی برگشت
چه کسی می داند؟
شاید این بار
مجرد شود این روح ضعیف
از پس جسم نحیف
شاید این بار به جایی برسم
که نباشد خبر از دلتنگی
خبر از جور و فریب و ستم و بی رنگی
چه کسی می داند ؟
من بی حال و پریشان گاهی
با خودم می گویم
غصه و رنج و پریشان حالی
شاید اندوه، فقط مال همین جا باشد.
شاید انجا خبر از همهمه و واهمه نیست
خبر از گرگ بیابان زده نیست.
چه کسی می داند؟
شاید آنجا ...
عزیزی که شدم دلتنگش
خانه ای ساخته است.
خانه ای از گل و کاه
که مزین شده است
به نفسها و قدم ها و رخ اش
چه کسی می داند؟
که چه لذت دارد
دیدنش!
و نشستن به برش تا خود صبح
کاش هرگز نشود قصه تمام
و بماند ابدی این رویا.
|
نقدها و نظرات
|
سپاس نظر لطف شماست | |
|
از نظر شما متشکرم. قطعا در فرصت مناسب بازبینی خواهم کرد | |
|
سپاس نظر لطف شماست | |
|
ممنونم از نظر شما در فرصت مناسب بازبینی خواهم کرد چشم | |
|
بسیار عالی چشم در سریعترین وقت ممکن ویرایش خواهم نمود متشکرم | |
|
سپاس نظر لطف شماست | |
|
سپاس نظر لطف شماست | |
|
سپاس نظر لطف شماست | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس مانا جان | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس دوست عزیز | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لحظه ای با من باش
تا از آن لحظه برویم تا گل.....
🌺🌺👏👏