سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        امام حسین(ع)

        شعری از

        محمد رضائی(عارف تودشکی)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۵۶ شماره ثبت ۱۰۲۱۴۲
          بازدید : ۷۸   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رضائی(عارف تودشکی)
        آخرین اشعار ناب محمد رضائی(عارف تودشکی)

        حسین مظهر عشق وآزادگی است.
        حسین سنبل مرد و مردانگی است.
        درآن سرزمین پراز ظلم و کرنش به آن
        حسین را نبود طاقت ظلم وسازش به آن
        یزید در پی بیعت اَش عزم خود جزم کرد.
        که پیک سواری در خانه اَش عزم کرد.
        نه با پول وثروت
        نه با پست وشهرت
        حسین رانشد خام و رام اَش کند.
        کشید با خودش نقشه ای. قصدجانش اَش کند.
        لذا قصه اَز کوفه آغاز شد.
        وفاداری کوفیان درد سر سازشد.
        هزاران هزار نامه مکتوبه شد.
        وفاداری انگار در آن نامه مختومه شد.
        به فرمان دل کاروان راهی کوفه گشت.
        ولی نینوا محفل عشق آن جوخه گشت.
        حسین ماند و ۷۲ یار زیبا سرشت.
        که مردی و آزادگی را به انها نوشت.
        ......محمد رضائی(عارف تودشکی)



        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۲
        درود بزرگوار
        یا حسین شهید
        یا عباس علمدار
        یا زینب کبرا
        عزاداری ها قبول خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲
        شاعر تابنده تویی
        تاج عزت به سرت
        دل از شعرهای زیبایت
        خدا بهره ورست
        .......................
        ای حسین
        خوكرده ام به عشق رویت
        چكنم
        افتاده ام به خاک کویت
        چكنم
        اين آزادگی ورهایی
        كه تراست
        گرجان ندهم به راه تو
        پس چكنم
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0