جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب طاهر معین
|
این قافلهی راز است ، افسانه نمیخواهد
خود مقصد ایمان است ، دین ، خانه نمیخواهد
سر سلسلهی مردان ، در حلقهی نامردان
آزاده کم آورده ، دیوانه نمیخواهد
جان داده که شان خود ، ارزان ندهیم از کف
سگ حلقه کم آورده ! فرزانه نمیخواهد ؟
تا ساقی سرمستان ، در سلسلهی مستان
صد میکده دل دارد ، میخانه نمیخواهد
تالانهی آتش شد ، کاشانه مرغشب
ققنوس غزل دیگر ، کاشانه نمیخواهد
تا خود ره شیطان را ، در سلسله وا کردیم
در حلقه معین راهی ، دزدانه نمیخواهد
|
|
نقدها و نظرات
|
هوالحق سپاس جناب استاد سپاس و تسلیت متقابل (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس فراوان عزیز همدل (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس از همراهیتان (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس استاد منت نهادید (یاحق) | |
|
هوالحق درود و سپاس جناب اشرفی حضورتان سبز و مغتنم است (یاحق) | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.