دوست عزیز و احساساتی ام جناب جمشیدی عزیز
سلام و عرض ادب
پیام جنابعالی را خواندم نکاتی به ذهنم رسید که شاید اشتراکش با دوستان خالی از لطف نباشد.
بی تردید مطمئنم که احساساتی هستی و به شدت زود رنج با این صفت که کینه ورزی در وجودت جای ندارد. این را از چندین بار صحبت تلفنی که با هم داشتیم گرفتم.
عزیز دل برادر
به گمانم احساسات و زودرنجی باعث می شود که اندکی هم اهل خجالت و کم رو باشی و به همین دلیل دشواری مسیر ساخت اکانت جدید را به جان می خری و به نامی دیگر وارد سایت می شوی.
برخی دوستان به یاد دارند بنده هم در سایت شعر ناب چند باری مورد لطف یکی دوتا از دوستان قرار گرفتم. یکیشان می خواست دندانهایم را خرد کند و تسمه به گرده ام بکشد یکی دیگر از بذل دشنام های رکیک امساک نکرد و هرچه دل تنگش می خواست گفت.
این اواخر هم که با خودت پیچیدگی هایی به وجود آمد.
اما لطف کار چه بود؟
آیا آن دوستی که می خواست دندانهایم را خرد کند واقعا این کار را کرد یا آن یکی که فحش و دشنام داد نتیجه ای عایدش شد یا خود من و تو که به هم پیچیدیم به این نتیجه نرسیدیم که گاهی ممکن است اختیار و عنان صبر از دستمان در برود.
الان هم همه هستیم دور هم در سایت شعر ناب و بی تردید این لطف را مدیون فردی هستیم که این بستر را مهیا کرده.
به نظر شما بهتر نیست ان چه را نمی دانیم در همین بستر یادبگیریم و آن چه را بلدیم در همین منزل ارائه کنیم.
پس منت شما به روی چشم من که منت کشی از قهر کنندگان در تخصص من است و چه بهتر که قهرکنندگان از دوستانی باشند که اهل کینه ورزی نیستند.
پس از تو تقاضادارم مثل گذشته با نام و اعتبار خودت بیایی تا در کنار هم بیاموزیم و بیاموزانیم.
البته مطمئنم سید سایت ناب هم وقتی کاربری از ایشان خواهش کند اینقدر بخشنده هست که به تشریح گذشته نپردازد و لفظ "حرکت از نو را" را به عمل می آرود بدون این که منتی داشته باشد بر ما کاربران که البته اگر ایشان هم منتی داشته باشد با توجه به تخصصم که منت کشی بروی چشم می گذارم و می پذیرم.
خلاصه که هر یک از دوستان قبل از این که قهر کند پیامی در خصوصی به من بدهد قول می دهم منتش را بکشم قبل از این که قهر کند و ما را از حضورش محروم کند.
مهرداد عزیز، شما هم منت کشی من را بپذیرید و دوباره فعالیت خود را از سر بگیرید تا این عنکبوت گوشه نشین (خودم را می گویم) هم سهمی داشته باشد و دامش را تقویت کند برای مباحث و جدالی هایی که در آینده ای نزدیک یقه همه مان را خواهد گرفت.
ولی با این تفاوت که این بار جدال ها بی دلیل و از روی عدم شناخت نیست بلکه شدیدتر است و از روی اندکی آگاهی.
بیا و دوباره شروع کن که از دیروز دارم پوست نوبت اول مطبت را می کنم و می خواهم پر از کاهش کنم.
منتظرت هستم
عزت زیاد
کارشونه این یازده سال لا کردارها هم خسته نمی شوند و فرصت توبه هم پیدا نمی کنند