جمعه ۲ آذر
حوضی نیست مرا شعری از مجید حجاری
از دفتر حرفهای عاشقانه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۱۰۰۰۹
بازدید : ۹۳۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مجید حجاری
|
حوضی نیست مرا
تا که تصویر کنم پنجره ها
تا که تصویر کنم نقش خیال
حوضی نیست مرا
رخ یاری بکشم در دل آن
نقش وهمی درآن رسوا کنم
حوضی نیست مرا
تا درآن ماهی قرمز نقش کنم
و به فرصت عشق نقش دهم
حوضی نیست مرا
تا بیفتد رخ یاری در دل آن
تا بیفتد خنده های شبنم درآن
حوضی نیست مرا
نقش لیلی کنم ، در دل آن
و به نگاهش مجنون شوم
حوضی نیست مرا
تا که رسوا کنم نقش غزل
تا که رسوا کنم شیدایی را
حوضی نیست مرا
تا بگویم بس است وهم وخیال
تا بگویم زندگی آنش زیباست
حوضی نیست مرا
تا بگویم سکوت دیگر بس
تا بگویم فریاد کن من پس
حوضی نیست مرا
تا بگویم زندگی زیباست
تا بگویم زندگی حالاست
حوضی نیست مرا
سادگی را در آن نقش کنم
کینه ونفرت را خذف کنم
حوضی نیست مرا
تا بکارم در آن تخم خیال
تا بگویم زندگی،وهم خیال
حوضی نیست مرا
ماهی قرمزمن زجه نکن
حوض خیالی است مرا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.