سه شنبه ۱۵ آبان
عین و شین و یک قاف شعری از احسان صادقی
از دفتر شعری برای آسمان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳ شماره ثبت ۹۹۰۲۲
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب احسان صادقی
|
در تکاپوی نگاهی که به هیچ است هنوز
شریانی پر تلاطم نبض دیوانگی است
چیست آیا این سکوت پر صدای ویران
تیک تاکی دلخوش اوج و حضیض تکرار
چه امیدی در دل دخترک نقاشیست
که چنین خیره به راه است و سبویی در دست
میزند موج خیالات و کند باز نبود
کپری را که برای دل خود ساخته ام
باد سردی آمد شاخک بیدی را کوفت
بر تن پنجره جایی که یکی غمگین است
زیر یک واژه از آن پاورقی خطی بود
واژه ای ریز به نام عین و شین و یک قاف
خط کشیدند نیفتد گویا
عده ای میگویند
وزنه ای سنگین است
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب محمدی عزیز
سایه عالی مستدام
محبت فرمودید🌸🌸🌸 | |
|
سلام و درود
از شما ممنونم جناب رضوی
موفق باشید💐💐 | |
|
درود بر جناب فتحی بزرگوار
لطف عالی مستدام🌹🌹 | |
|
درود بر شما
پیروز باشید🌷🌷 | |
|
درود🌷
از محبت سرکار عالی سپاسگزارم🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست