سه شنبه ۱۵ آبان
وقت پاییز شعری از احسان صادقی
از دفتر شعری برای آسمان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۴ شماره ثبت ۱۰۴۷۶۳
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب احسان صادقی
|
وقت پاییز است شاید ابرکی سر به هوا
میشود دو میشود یک در خیالم بی هوا
بار آخر گفتم اما میروی از خاطرم
همچنانم رام بی چون و چرای این هوا
آمدی با خش خشِ برگی دلم آرام شد
کودکش دانستم انگار از فریبی خام شد
خرمن مویت نزد موجی به چشمانم ولی
گرچه رویم خیس یک باران ناهنگام شد
شیب مژگانت مجال فتح ابرویت نداد
عشق را در جعبه ای با قفل دستانت نهاد
تا مگر باشی کنارم هر خزان تا سال بعد
حین رقص شاخه از سرمستی آواز باد
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جملات و واژگان بسیار ساده هستند در خوانش مشکلی نمیبینم 🌷🌹 | |
|
سپاس🌸 از لطف شما بسیار متشکرم🌷 | |
|
ممنونم ارادت بنده را پذیرا باشید🌷💐🌹 | |
|
از محبت شما بسیار سپاسگزارم امیدوارم مقبول واقع گردد🌷🌸🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهار پاره زیبایی است