جمعه ۲ آذر
درد نهان شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۹۸۹۹۸
بازدید : ۲۱۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
دردیـسـت نـهـان گـوشـه دل با کـه بـگـویـم
یـک نـفـر مـحـرم اسـرار نـبـاشـد چـه بـگـویـم
آشـفـتـه و افسرده تر از من به جـهـان کـیـسـت؟
بـی کـس تـر و دلـمـرده تـر از مـن بـه خـدا نیست
خــوابــی ابــدی قـاصــدکِ بــخــتِ مـرا بــرد
هـمـچـو طـفـلـی کـه امـیـد ِثـمـرش بـود ولـی مُـرد
کس دیده که خورشید و ستاره بشود جمع،زمانی؟
نـقـل اسـت به مـوهـای سـفـیـدِ مـنـو ایـامِ جـوانی
ایـنــجـا بنویـسد قلم و دفتر و شعرم فقط از درد
ایـن محفلِ تاریک و پـر از درد،روشـن نتوان کـرد
برگی دگر از صفحه ی این عمر ورق خورده نظر کن
اینجا شبِ تاریکِ امین است و تو هم زود گذر کن
امین خلیل زاده
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب،منظورتون از پیشفرض چی هست؟ | |
|
درود بر شما،ممنون از لطف و توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
قالب احتمالا پیش فرض است؟