پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
بـازآ و ایـن رسـوای عـالـم را بـبـر با خـود
بـازآ و ایـن صـهـبـای مـاتـم را بـبـر با خود
بـا مـن نـمیمانی اگر،این رسمِ رفتن نیست
گـر مـیـروی بـاز آ و ایـن غـم را ببر با خود
دیگر چه ماند از من بجز چشم انتظاری ها
بـازآ و ایـن احـسـاسِ مـبـهـم را بـبر با خود
چشمم پر از باران و دائم ساحتش ابریست
بـازآ و ایـن چـشـمِ پـر از نـم را بـبـر با خـود
مـن شـاعـری را بـر لـقـایـت سـاده میبخشم
بـازآ و ایـن اشــعـار هـر دم را بـبـر بـا خـود
این زندگی با زخمِ جانسوز تو شیرین است
بـگـذار زخـمـت را و مـرهـم را بـبـر بـا خود
خـاکِ امـیـن یـکـبـاره بـا عـشـق تـو آدم شد
بـازآ و ایـن جـامــانـده آدم را بـبـر بـا خـود
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
|
نظر لطف شماست ممنونم | |
|
تشکر میکنم | |
|
ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود