يکشنبه ۴ آذر
زیباست.... شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۱۰۵۸۷۷
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
صـبر زیـبـاسـت ولـی آتشِ در جانِ من است
عـشـق زیبـاست ولـی گریه چشمانِ من است
صـبر بـی حـوصله شد پس که خبر آرَد از او؟
لحظه ای در برِ او روضه ی رضوان من است
راه بـنـما کــه دلــم والـه ی زیـبـایـی تــوسـت
راه زیـبـاسـت ولـی نـقـطـه ی پایان من است
بـی تـو انـگـار هوا نیست در این وسعتِ شهر
شـهـر زیباست ولی محبَس و زندانِ من است
شـعـر پـر غـصـه شـده در شـب یـلـدای امـیـن
شـعـر زیـبـاسـت ولی قصهی هجران من است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ممنون از شما | |
|
درود بر شما ممنون از توجهتون | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
موفق باشید