چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(باغ طوفان زده)
در باغ زیبای بهاری،دل
درگیر خشم دست طوفان شد
وحشت به جان ابر ها افتاد
هفت آسمان لبریز عصیان شد
باغ خیال خسته ام دیگر
خالی شده از عطر شب بوها
در مسلخ خونبارِ سوسن ها
در دل نشاندم بوته ی غم را
در پشت هر دیوار سنگی، کاش
تصویر برگی از رهیدن بود
در امتداد سرد بودن ها
جایی برای دل بریدن بود
با دست سرماخورده ی باران
مهری نثار جان گل ها کن
اندوه تلخ نرگس و رز را
با اشک های خود مداوا کن
در باغِ رنگارنگِ پاییزی
از شاخه ی بودن جدایم کن
یک گوشه دور از چشم پرچین ها
آرام، تقدیم خدایم کن
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی گرامی زیبا نگرید ممنونم | |
|
درود بر شما گرامی سپاسگزارم | |
|
درود بر شما بزرگوار زیبا نگرید سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاس از حسن نظرتون برقرار باشید | |
|
درود برشما سپاسگزارم شما لطف دارید به بنده | |
|
درود برشما جناب خوش بین زیبانگرید سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیباست