جمعه ۲ آذر
بیا شعری از سید محمد اقبالیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۹۸۸۵۳
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سید محمد اقبالیان
آخرین اشعار ناب سید محمد اقبالیان
|
بیا....
در این بهار بی تپش
در این فضای اند ها ن
طلوع چشمهای روشنت
کدام شام تیره را
طلیعة سحر شود ؟
بیا
که بی تو
شب مرا شکست می دهد .
بیا
که خواب دیده ام
سحرگهان زراه میرسی
و آسمان
به شوق دیدنت قیام میکند .
و ابرها
به شوق تو تمام روز گریه میکنند .
بیا
که خواب دیده ام
به حرمت نگاه تو
زمانه رام می شود
شرف شکوفه میزند
بدی تمام می شود .
بیا
بیا مرا تمام کن
بیا
که بی تو اشتیاق آسمانی ام
حرام می شود .
طلوع کن ،
بیا
که بی تو بودنم ،
بیا
که بی تو ماندنم ،
بیا
که بی تو صبر من
تمام می شود .
فروردین 1400
تهران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید