چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(قصه ی تلخ)
تا زندگی به سینه ی من دستِ رد زده
پهلویِ آرزویِ مرا،مرگ حد زده
هر لحظه ام به جز شبِ تاریک و رنج نیست
گویی که درد،خانه به نامم سند زده
هر روز سردو غم زده در گوشه ی اتاق
در چشم آینه شده ام مثل خار،خوار
گاهی سکوتِ خسته، به فریاد می رسد
گاهی طنابِ درد مرا می کشد به دار
در جای جایِ خانه سکوتی نشسته است
بر روی سقف ،حسرت تلخِ نگاهِ من
دیوار و در نشسته و مشغولِ پچ پچ اند
شایدکه خسته اند، از این اشک و آهِ من
بر پشتِ بام،فاجعه ای پرسه می زند
تقدیر روی خانه بلا ها کشیده است
ناقوسِ مرگ یکسره فریاد می زند
دستانِ مرگ راهِ نفس را بریده است
دستم تهی است،بی کس و همراه می روم
با شانه ای خمیده تر از ماه می روم
شاید که بی کسیِ مرا مرگ حل کند
بر دوشِ باد ،خسته تر از آه می روم
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی گرامی عید فطر بر شما و دیگر دوستان نیز مبارک | |
|
درود برشما طاعات شما نیز مقبول درگاه حق عید بر شما مبارک سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاس از نگاه مهربانتان | |
|
درود برشما سپاسگزارم بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
وقتی ضیافت یک ماهه ماه مبارک رمضان به پایان رسید، وقت توزیع جوائز فرا رسید که جایزه روزه داران و شب زنده داران را عطا کند، عید رسمی مسلمان هاست عید سعید فطر و آغاز ماه شوال مبارک باد.