سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        کندوی لبهایت

        شعری از

        علی قیصری

        از دفتر عسل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۰۸ شماره ثبت ۹۸۷۶۴
          بازدید : ۱۶۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی قیصری

        بسکه شیرینی وجودت ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ
        نم نم  ﺍﺯ ﮐﻨﺪﻭﯼ لبهاﯾﺖ ﻋﺴﻞ  ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ
        ﻭﻗﺘﯽ‌  ﺍﺯ  آیین ِ شیدایی ﻧﮕﺎﻫﺖ  ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
        ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ  ﺁﺭﺍﯾﻪ ﯼ ﭼﺸﻤﺖ ﻏﺰﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ
        آخر  ای آب گوارا از شکر گفتن  چه سود
        مزه ی ِ ﺭﻭﯼ ِ ﻟﺒﺖ ﺭﺍ  ﺩﺭ  ﻋﻤﻞ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ
        می گشایم بال و  پر  ﺗﺎ قله های کهکشان
        ﺭﺩ  پایت را  اگر  روی  ﺯﺣﻞ  ﺑﺎﯾﺪ  ﮔﺮﻓﺖ
        نفرتی دارم  عجیب از‌  ربنای شیخ ِ  شهر
        ﺑﺎﻧﮓِ ﻏﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺱ ﺑﯽ ﻣﺤﻞ ﺑﺎﯾﺪﮔﺮﻓﺖ
        هر‌  زمانی فرصتی   در  پای منبر  پا دهد
        عرصه ی ِ زهد و ریا را از  دغل باید گرفت
        در غزل وقتی بگردد  واژه ای ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺍﺩﺏ
        آب و گِل  ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﺷﻌﺮ ِ ﻣﺒﺘﺬﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﻓﺖ
        کم  بزن بر چین  موهایت  گره بانو عسل 
        هم چنان ﺍﺯ ﭘﯿﭻ ﺯﻟﻔﺖ ﺭﺍﻩِ ﺣﻞ باید گرفت
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۷:۳۰
        درود بزرگوار
        غزلی ناب و زیباست خندانک
        طوبی آهنگران
        چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۷
        احسنت بزرگوار
        دورود ها بر شما
        مجتبی شهنی
        چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۱:۱۰

        درود فراوان
        بسیار بسیار
        زیبا و عالی
        بود🌺🌸🌺
        بهروز ابراهیمیان
        جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۶:۱۸
        بسیارزیباوشورانگیزسرودید شاعرگرانمهرعیدسعیدفطر برشماوخانواده محترم مبارک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0