جمعه ۲ آذر
تارم به طنین آمد از آهنگ صدایت شعری از علی قیصری
از دفتر عسل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۱۰۱۹۵۱
بازدید : ۱۶۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی قیصری
|
تارم بـه طنین آمـد از آهنگ ِ صـدایت
ایدوست کجایی که دلم کرده هوایت
در دل نکن اندیشه یِ پیمان شکنی را
می میرم اگر کـم بشود مهر و وفایت
جاری شوداز آمدنت چشمه ی چشمم
تا آن که زند اشک ترم بوسه به پایت
ﭼﻨﮕـﻢ ﺷــﻮﺩ ﺁﺷﻔﺘـﻪ ﺳـﻪ ﺗﺎﺭﻡ ﺑﻨـﻮﺍﺯﺩ
ﻭﻗﺘﯽ که بخـوانم ﻏــﺰﻟﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﺑـﺮﺍﯾﺖ
چون قاصدکی میشوم آزاد و سبکبال
روزی کـه بیاویـزم از آن زلـف رهایت
وا مانده دهـانم ﮐــﻪ ﭼـﺮﺍ ﻗــﺪﺭ ﻧﺪﺍﻧﯽ
بااینهمه ﺣﺴﻨﯽ ﮐﻪ تو را ﺩﺍﺩﻩ ﺧﺪﺍﯾﺖ
از روز ازل مَطلع شعـــر و غـــزلم شد
بانـو عسلم چشم تــو و نـاز و ادایـت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد