يکشنبه ۲۷ آبان
خودت را بُکُش شعری از باقر رمزی ( باصر )
از دفتر غلام قمر نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۹۸۶۱۵
بازدید : ۲۱۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
خودت را بُکُش
خودت ، خودت را بُکُش ،
هر کسی ،
هر که می خواهد باشد ،
تو را نخواهد کُشت ،
هر کسی ،
هر که می خواهد باشد ،
تو را به صلابه میکِشد ،
اگر تو خودت را نکُشی ،
هر کسی ،
به گونه ای تو را می کُشد ،
که در حسرت خودکشی ،
صد بار بمیری و زنده شوی ،
خودت ، خودت را از خودت بگیر ،
آنچنانکه شایسته آن هستی ،
و الا ،
هر کسی ،
هر که می خواهد باشد ،
تو را با افسار ،
به هر سو میکِشد ،
پاشنه کفش خود را نخوابان ،
و الا ،
هر بی کفش ،
و هر گم کرده کفشی ،
پا در کفش تو خواهد کرد ،
پاشنه کَفشَت را بالا بِکش ،
هر کسی ،
هر که می خواهد باشد ،
تو را می پاید ،
تا در لحظه ناکامی ،
پای خود را در کفشهای ،
پاشنه خوابیده فرو برد ،
پس ،
خودت ، خودت را نکُش ،
بگذار تا زمان تعریف کند ،
که چه کسی ،
هر که می خواهد باشد ،
چه کسی را می کُشد ،
دقت کن !!
کسی که تو را میکُشد ،
شاید یک نفر نباشد .
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود