پنجشنبه ۱ آذر
خطای تو شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ۰۱:۰۵ شماره ثبت ۹۸۳۳
بازدید : ۱۲۴۱ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
خطای تو
امشب بازم به رنگ توست
تموم لحظه های من
پس کی خدا تو می شنویی
دردِ دل و دعای من
وقتی چشام رو هم میره
شاخه غم جون می گیره
می شکنه بغض خاطره
می شکفه یادِ پنجره
صفحه بی رنگ خیال
نقاشی میکنه تو رو
یادم میاره اون شبو
گفتی به من دیگه برو
یادمه اون شب توی جمع
به حافظ یه سری زدی
کاش می دونستم فالتو
به نام دیگری زدی
خیال نکن دنیای من
در عطشت تموم می شه
دارم میگم که اشتباست
یه روز دلم آروم میشه
قضاوت عشقمونو
می سپرمش دست خدا
باید که داوری کنه
نمی گذره از این خطا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.